آموزشگاه زبان در غرب تهران

  • خانه
  • آموزشگاه زبان در غرب تهران

آموزشگاه زبان در غرب تهران

یکی از ویژگی های یک آموزشگاه زبان مناسب، نزدیکی آن به محل زندگی زبان آموز می باشد. اگر در غرب تهران زندگی می کنید، باید بدانید که از میان مؤسسات زبان حرفه ای در این منطقه کدام یک از این آموزشگاه های زبان کیفیت بالایی دارند و به عنوان بهترین آموزشگاه زبان غرب تهران از نظر تدریس در سطح خوبی قرار گرفته اند، کار دشواری است. ما به شما کمک می کنیم که نکات مهم و ویژگی های یک مؤسسه ی برتر را بشناسید و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.

 

 

بهترین آموزشگاه زبان غرب تهران


برای انتخاب یک آموزشگاه زبان، نیاز است به یکی سری نکات توجه داشته باشید:

  1. نزدیکی آن به محل زندگیتان
  2. هزینه ها و شهریه آموزشگاه
  3. اساتید حرفه ای
  4. امکانات آموزشی و رفاهی

در ادامه لیست آموزشگاه های غرب تهران را آورده ایم، تا پایان با ما همراه باشید.


۱) آموزشگاه زبان ایران اروپا غرب تهران

 

 

یکی از آموزشگاه زبان های مهم در غرب تهران، آموزشگاه ایران اروپا است که چندین شعبه دارد. این مؤسسه به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در غرب تهران هم شناخته شده است که از سال ۱۳۸۸ تأسیس شده و در زمینه ی تدریس زبان انگلیسی فعالیت داشته است.
از اصلی ترین هدف های آن، تقویت مهارت مکالمه و آمادگی برای آزمون های اصلی مثل آیلتس و تافل می باشد. در واقع این مؤسسه با اساتید مجرب، سابقه ی درخشان و محیط آموزشی مناسب به عنوان مؤسسات برتر شناخته شده است.

 

 


نشانی شعبه صادقیه آموزشگاه زبان ایران اروپا:
ابتدای خیابان ستارخان، روبروی مرکز خرید گلدیس، جنب بانک پارسیان 

   تلفن:021-37845000 _021-44292300 _021-44292400

 

 

 

 

 
 

۲)آموزشگاه زبان اسپیکان غرب تهران

آموزشگاه زبان اسپیکان، برای رده سنی ۱۶ سال به بالا (بزرگسالان) طراحی شده و دوره های آن با کتاب های جدید American English File (3rd Edition) از انتشارات دانشگاه آکسفورد انگلستان به عنوان کتاب‌های اصلی و کتاب‌های Oxford Word Skills و Tactics for Listening به عنوان کتاب‌های جانبی ارائه می گردند؛ کلاس ها هم به صورت حضوری و هم آنلاین رایج اند که با توجه به زمان مورد نظرتان می توانید دوره ی دلخواه خود را انتخاب کنید.

مؤسسه اسپیکان هم مثل آموزشگاه ایران اروپا به فکر دغدغه ی اصلی زبان آموز است؛ مکالمه به زبان انگلیسی از مهم ترین نگرانی های هر زبان آموزی می باشد. در واقع بسیاری از افراد هستند که در گرامر و نوشتن به زبان انگلیسی مهارت فوق العاده ای دارند اما در صحبت کردن به مشکل می خورند. آموزشگاه اسپیکان، به دنبال تقویت مهارت مکالمه به زبان انگلیسی می باشد که در این زمینه بسیار موفق هم بوده است.

با این حال هدف همه ی آموزشگاه های زبان ارتقای مهارت‌های چهارگانه انگلیسی (Listening, Speaking, Reading, Writing) زبان آموزان برای موفقیت در آزمون آیلتس و دیگر آزمون های زبان انگلیسی می باشد.

از ویژگی های بارز آموزشگاه زبان اسپیکان، می توان به توجه این آموزشگاه به شرایط زبان آموز اشاره کرد. این مؤسسه با شرایط شغلی، زندگی و تحصیلی زبان آموزان کنار می آید و در روز ها و ساعت های متنوع، کلاس ها را ارائه می دهد.

 

 

 

 

نشانی شعبه یوسف‌آباد آموزشگاه زبان اسپیکان:

تهران، یوسف‌آباد، خیابان فتحی‌شقاقی، مابین خیابان بیستون و میدان‌سلماس، پلاک100

تلفن:021-88017039

 

۳) آموزشگاه زبان کندو

آموزشگاه زبان کندو یک موسسه زبان در غرب تهران می باشد که در سال ۱۳۸۷با همکاری آموزشگاه شکوه شروع به فعالیت کرده است. آموزشگاه کندو زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ترکی استانبولی را ارائه می دهند و در همه ی این زبان ها موفق عمل کرده است. آموزشگاه کندو می تواند برای کودکان و پیش دبستانی ها یکی از بهترین گزینه ها باشد، چراکه اساتید این مؤسسه برای این افراد کتاب‌های متعددی تدوین کرده اند. با این وجود دوره های نوجوانان و بزرگسالان آموزشگاه کندو هم محبوبیت زیادی دارد. با شرکت در دوره های مؤسسه کندو، نسبت به زبان انگلیسی تسلط کامل را پیدا می کنید و از آنجایی که هدف اصلی این آموزشگاه روی آزمون‌های کمبریج دانشگاه انگلستان است برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند بهترین گزینه می باشد.

 

 

نشانی آموزشگاه زبان کندو:

بلوار فردوس شرق خیابان ولیعصر بین ظرافتی و سایه پلاک 15 طبقه دوم

تلفن021-44068767 و 021-44030843

 

 

۴)آموزشگاه زبان دهخدا غرب تهران

آموزشگاه زبان دهخدا از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت کرده است که در جنت آباد جنوبی واقع است. در این مؤسسه، دوره های حضوری و آنلاین به شکل گروهی و نیمه گروهی و خصوصی ارئه می شوند.با توجه به مدیریت خبره ی این آموزشگاه، بسیاری از زبان آموزان در آزمون های بین المللی موفقیت کسب کرده اند و به زبان های خارجی تسلط بسیار خوبی دارند. زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و ترکی در مؤسسه دهخدا تدریس می شوند؛ همچنین این آموزشگاه امکان برگزاری کلاس برای ادارات، شرکت‌ها، مهد کودک‌ها، و نهادهای مختلف را هم دارد. کسانی که قصد آموزش سازمانی را دارند، می توانند از آموزشگاه دهخدا کمک بگیرند.

نشانی آموزشگاه دهخدا:

تهران ، جنت آباد جنوبی ، نبش خیابان چهارم شرقی ، پلاک 64

تلفن:021-91006191

 

 

۵) آموزشگاه زبان های خارجی سیتاک غرب تهران

همانطور که حتما شنیده اید، آموزشگاه زبان خارجی سیتاک هم یک مؤسسه زبان با کیفیت غرب پایتخت می باشد که علاوه بر آن شعبات گسترده ای دارد. این آموزشگاه بسیار به روز و فعال است و اساتید کاملا حرفه ای و با تجربه را برای تدریس انتخاب می کند. دوره های مؤسسه سیتاک به صورت خصوصی، عمومی و گروهی برگزار می شوند که برای تسلط به زبان انگلیسی و آمادگی در آزمون های بین المللی طراحی شده اند.

 

 

 

نشانی آموزشگاه سیتاک غرب تهران:

شعبه جنت‌آباد: جنت‌آباد جنوبی، بالاتر از چهارراه لاله، نبش کوچه دهم، پلاک 119

شعبه فردوس: فردوس شرق، بین وفا آذر و عقیل، پلاک 323

شعبه صادقیه: فلکه اول صادقیه، گلناز دهم شمالی، پلاک 1

شعبه مرزداران: مرزداران، بین ایثار و آریافر، جنب بانک سامان، پلاک 13

تلفن:021-44617558 _ 021-44055003_ 021-44255571_ 021-46129603

 

 ۶)آموزشگاه زبان کودکان و نوجوانان بادبادک

می توان از آموزشگاه بادبادک به عنوان آموزشگاه کودک و نوجوان در غرب تهران نام برد که به دلیل ذهن فعال و پویا کودکان و نوجوانان، این مؤسسه همیشه از منابع و متدهای به روز استفاده می کند.

از آنجایی که آموزشگاه به طور ویژه مخصوص کودکان و نوجوانان است، اساتید از روش هایی مثل بازی و سرگرمی، نقاشی، شعر، تماشای کارتون و عروسک گردانی بهره می برند. همچنین از نظر برخورد و رفتار، مدیریت و اساتید بسیار هوشمندانه عمل می کنند و محبوبیت بسیاری در بین اولیا و زبان آموزان دارند.

 

نشانی آموزشگاه زبان بادبادک:

تهران فلکه دوم صادقیه بلوار آیت‌الله کاشانی بین خیابان اباذر و مهران پلاک 59 روبروی پلاک یاران طبقه همکف 

تلفن:021-44042509

 

۷) آموزشگاه زبان ملل شعبه چیتگر

آموزشگاه زبان ملل هم از مؤسسات غرب تهران است که سال ۱۳۷۹ تأسیس شده و در آموزش همه ی رده های سنی از جمله خردسالان کودکان و نوجوانان و بزرگ‌سالان فعالیت دارد. در این مکان، زبان آموز به زبان انگلیسی کاملا تسلط پیدا می کند و مدرک معتبری در اختیار او قرار می گیرد که از مزایای این مؤسسه می باشد.

 

 

نشانی آموزشگاه زبان ملل چیتگر: بلوار کوهک، نبش طلوع 3، پلاک 51، آموزشگاه زبان ملل

تلفن:021-46050052 _ 021-46050054.

 

۸) آموزشگاه زبان سفیر در غرب تهران

آموزشگاه زبان سفیر جز معتبرترین آموزشگاه ها و قدیمی ترین آن ها است که بیش از ۳۰ سال سابقه دارد. شعبات متعددی در سراسر کشور دارد که دوره های متنوعی برای زبان‌ های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، چینی و ژاپنی ارائه می دهند. اساتید مجرب، برنامه ریزی دقیق و استفاده از متدهای نوین مؤسسه سفیر را در ایران به محبوبیت رساند. دوره های آموزشی آن به دوره‌ های فشرده، نیمه‌ فشرده و عادی تقسیم بندی می شود که با توجه به شرایطتان می توانید بهترین آن ها را انتخاب کنید..

 

 

نشانی شعبات غرب تهران:

سفیر سعادت آباد: بین میدان کاج و سرو، سرو غربی، صدف، صنوبر شرقی، پلاک ۲۷

تلفن: 021-22088243

 

۹)آموزشگاه زبان ایرانمهر در غرب تهران

آموزشگاه زبان ایرانمهر با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت، یکی دیگر از آموزشگاه های غرب تهران است. مؤسسه ایرانمهر ۱۰ شعبه در سراسر کشور دارد که دوره‌های آموزشی مختلفی ارائه می دهد. این آموزشگاه از نظر کیفیت در درجه ی بالایی قرار دارد و شما را به اهدافتان نزدیک می کند.

اساتید مجرب و دوره های آموزشی با روش های پویا و امکاناتی مثل کتابخانه، سالن‌های کنفرانس و اتاق‌های کامپیوتر همچنین مزایایی مثل مشاوره تحصیلی، پشتیبانی آموزشی از دیگر ویژگی های این آموزشگاه می باشد.

اساتید مجرب و دوره های آموزشی با روش های پویا و امکاناتی مثل کتابخانه، سالن‌های کنفرانس و اتاق‌های کامپیوتر همچنین مزایایی مثل مشاوره تحصیلی، پشتیبانی آموزشی از دیگر ویژگی های این آموزشگاه می باشد.

 

 

آموزشگاه زبان ایرانمهر شعبه جنت آباد: جنت آباد جنوبی، میدان چهارباغ، نبش کوچه ۲۲ بهمن، پلاک ۷

تلفن: 021-44892724

 

۱۰)آموزشگاه زبان دیپلمات در غرب تهران

آموزشگاه زبان دیپلمات از آموزشگاه های معتبر در غرب تهران است که در تقویت مهارت های زبانی تجربه ی بسیاری دارد. در واقع آموزشگاه دیپلمات برای ارتباطات به زبان انگلیسی، محیط دوستانه و آموزشی در مؤسسه اهمیت زیادی قائل است. از همین رو می توان گفت که یکی از بهترین آموزشگاه های غرب تهران می باشد.

 

 

۱۱)آموزشگاه زبان گات در غرب تهران

یکی دیگر از آموزشگاه های معتبر در غرب تهران، آموزشگاه گات می باشد که از سال ۱۳۸۸ تأسیس شده و در همه ی زبان ها از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، چینی، کره ای، ترکی استانبولی، اسپانیایی و… فعالیت دارد. این آموزشگاه در سراسر ایران شعبات متعددی دارد که از نظر کیفیت در مرتبه ی بالایی قرار گرفته اند.

ویژگی های آموزشگاه ربان گات به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران

اساتید حرفه ای و گاهی native در این مؤسسه از دیگر ویژگی های آن می باشد. از آنجایی که یک استاد مجرب همیشه از روش های به روز و نوین استفاده می کند، آموزشگاه گات هم کاملا پویا عمل کرده و از همین رو نظر زبان آموزان زیادی را به خود جلب کرده است.

  • محیط آموزشگاه کاملا شاد و هدفمند طراحی شده و مهارت ها و پیشرفت هر یک از زبان آموزان روز به روز بیشتر می شود که باعث افزایش انگیزه ی هر یک از آن ها نیز می شود.
     
  • کلاس های این مؤسسه هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می شوند که دوره های خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها و همچنین گروهی را شامل می شوند. .
     
  • در آموزشگاه زبان گات،، برای همه ی کلاس ها چه حضوری و چه غیر حضوری تعیین سطح صورت می گیرد. در واقع این کار برای این است که شما در کلاس هم سطح خود قرار بگیرید. در آموزش مجازی اساتید برتر آموزشگاه ها انتخاب می شوند؛ چرا که این اساتید راحت تر می توانند با زبان آموز حتی به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند.
     
  • آموزشگاه زبان گات در همه ی دوره های زبان همچنین TTC بهترین کارایی را داشته است. در این موسسه می توانید به راحتی به تدریس زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید و با همه ی زبان آموزانتان ارتباط عالی برقرار کنید. در واقع نحوه ی مدیریت کلاس برای یک استاد بسیار مهم و ضروری است که با این دوره ها محقق می گردد.

این که یک موسسه زبان به عنوان بهترین مرکز آموزش در منطقه ای معروف باشد نیازمند ویژگی ها و فاکتورهای استاندارد جهانی می باشد. آموزشگاه زبان گات یک مرکز زبان پیشرفته در ارائه ی خدمات آموزش زبان های خارجی است که روز به روز برای دسترسی راحت هموطنان در جای جای ایران شعبه تاسیس می کند. به طور کلی زبان ها به 2 دسته رایج و خاص تقسیم بندی می شوند که عبارتند از: زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان فرانسه، زبان ترکی استانبولی، زبان روسی، زبان ژاپنی، زبان اکراینی، زبان پرتغالی، زبان نروژی، زبان کره ای، زبان سوئدی، زبان عربی و ... .
کلاس های آنلاین، ترمیک (گروهی)، فشرده، فوق فشرده، کلاس های آمادگی در آزمون آیلتس، دوره های آمادگی در آزمون های سفارت، کلاس های بحث آزاد ( Free Discussion ) از دوره های ویژه ی موسسه زبان گات به شمار می رود. برای اطلاع از شروع و پایان دوره ها، میزان شهریه، آدرس و شماره های تماس می توانید به وب سایت آموزشگاه زبان گات مراجعه فرمایید و برای مشاوره ی تخصصی رایگان توسط کارشناسان آموزش وقت بگیرید.
بهتر است بدانید در صورت کمبود وقت برای آمدن به آموزشگاه زبان به صورت حضوری و یا این که مدت زمان کارتان اجازه ی شرکت در کلاس های فشرده را به شما نمی دهد، می توانید از کلاس های خصوصی ما بهره ببرید، انتخاب روز و ساعات برگزاری کلاس های خصوصی به عهده خودتان می باشد. همچنین این امکان را دارید تا کلاس های خصوصی را در منزل یا محل کارتان نیز برگزار کنید.

 

 

نشانی آدرس گات شعبه جنت آباد مرکزی: خیابان جنت آباد جنوبی نبش کوچه باهنر(باکری)، پلاک 239 

تلفن:021-44892653 _021-4489265 

 

آدرس آموزشگاه گات شعبه پونک:اشرفی اصفهانی بالاتر از میدان پونک نبش خیابان سوم پلاک ۶۳ 

تلفن:021-46013615 _ 021-46013099 

آدرس شعبه کاشانی مرکز زبان گات: تهران بلوار آیت الله کاشانی روبروی فرهنگسران نور

تلفن :021-44038557 _021-44038846

 

نظرات کاربران ( بازدید کننده )

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید قسمت های ضروری علامت گذاری * شده اند

پشتیبانی در واتساپ