بهترین آموزشگاه زبان در تهران

  • خانه
  • بهترین آموزشگاه زبان در تهران

به طور قطع همه ی ما می دانیم که جهت استفاده از آموزش های خوب و مناسب در بهترین در بهترین آموزشگاه زبان تهران بایستی نکات مهمی را در نظر داشته باشیم که در این بخش ما به شما کمک خواهیم کرد تا با شناخت بیشتری از ویژگی های بهترین آموزشگاه زبان تهران که قطعا" آموزشگاهی جز مرکز زبان گات نمیباشد بتوانید درست ترین و مناسب ترین انتخاب را در جهت پیشبرد اهداف خود در زمینه ی تحصیلی یا مهاجرت به هر نقطه از جهان انجام دهید.

در تصدیق صحت گفته های فوق ما به شما اعلام می داریم که مرکز زبان گات تنها برند دارای مجوز جهت برگزاری کلیه ی زبان های رایج و خاص دنیا می باشد و شما قادر می باشید با توجه به تعداد شعب این مرکز در سراسر تهران با شرکت در کلاس های حضوری آموزشگاه و همچنین برگزاری کلاس های غیر حضوری ( آنلاین ) برای ساکنین شهرستان های ایران و کلیه ی هموطنان ایرانی زبان در اقصی نقاط جهان آموزش های مورد نظر خود را دریافت نمایید.  

 

 

 

معرفی بهترین آموزشگاه زبان در تهران 

همیشه دغدغه ی زبان آموزان این بوده که بهترین آموزشگاه زبان را برای آموزش های موردنظرشان چگونه انتخاب نمایند و کیفیت بهترین آموزشگاه زبان را براساس چه ملاکی مورد سنجش قرار دهند ؟

آموزشگاه زبان گات بهترین آموزشگاه زبان , براین باور است که جهت آگاهی شما عزیزان از نحوه ی انتخاب مناسب تان برای بهترین آموزشگاه زبان راهنمایی های لازم را در این بخش خدمت شما ارائه نماید.

 

چرا مرکز زبان گات؟

  •  اساسی ترین بخش مورد توجه تمامی زبان آموزان جهت انتخاب بهترین آموزشگاه زبان این است که در ابتدا دسترسی آموزشگاه موردنظر از هر نقطه ی تهران , کرج و حتی شهرستان های مختلف ایران برایشان مقدور باشد که خوشبختانه آموزشگاه زبان گات توانسته است این نیاز متقاضیان عزیز را برآورده سازد.

 

  •  مسئله ی دیگری که ذهن افراد را در انتخاب مناسب برای بهترین آموزشگاه زبان تحت الشعاع قرار می دهد این است که شیوه ی تدریس موسسه ی موردنظر به چه صورت است , آیا نیازهای اساسی آنها را مرتفع می نماید یا خیر؟

 

  • در جواب این سوال بایستی خدمت تک تک کاربران محترم و متقاضی آموزش در کلیه ی زبان های زنده ی دنیا اعلام می نماییم که آموزشگاه زبان گات براساس پیشرفته ترین و معتبرترین متد آموزشی خود همگام با منابع موردنظر آزمون های سفارت کشورهای مختلف دنیا جهت پیشبرد اهداف شما به عنوان بهترین آموزشگاه زبان براساس نیازهای واقعی زبان آموزان در کنارتان خواهد بود.

 

  •  موضوع مورد بحث دیگری که قطعا" تمامی زبان آموزان جهت انتخاب بهترین آموزشگاه زبان درنظر خواهند گرفت علاوه بر متد آموزشی معتبر , حضور اساتیدی است که دارای توانمندی مناسب و اطلاعات کافی جهت تدریس موثر به داوطلبان باشد. 

 

  • در خصوص این مقوله آموزشگاه زبان گات به شما این مژده را می دهد که کلیه ی اساتید مجموعه دارای تائیدیه ی معتبر از سوی سفارت مربوط به هر زبان و سپری کردن مراحل مورد قبول آموزشگاه جهت تدریس در تمامی شعب می باشد و شما با آسودگی از نحوه ی تدریس قادر خواهید بود دوره های موردنظر خود را در بهترین آموزشگاه زبان تهران به سرانجام برسانید.

 

  • مسائل دیگری که پس از در نظر گرفتن  عوامل ذکر شده در خصوص انتخاب بهترین آموزشگاه زبان این است که اعتبار موسسه ی موردنظر در سطح ملی و بین المللی به چه صورت است ؟ و پاسخ به این سوال می تواند کمک شایان ذکری به شما برای برگزینی بهترین آموزشگاه زبان نماید.

 

مرکز زبان گات

 

لازم به ذکر است بدانید که آموزشگاه زبان گات در تهران , کرج و حتی تمامی شهرستان های ایران به عنوان بهترین آموزشگاه زبان , اولین و یا شاید تنها مجری برگزاری کلیه ی زبان های رایج و خاص دنیا که مدنظر شما متقاضیان محترم است با کسب مجوز رسمی از مجامع ملی , نظیر سازمان فنی حرفه ای و تائیدیه ی سفارت های مربوطه جهت آموزش های مناسب برای آزمون سفارت مورد نظرتان می باشد.

این همان دلیلی است که آموزشگاه زبان گات به عنوان بهترین آموزشگاه زبان قادر خواهد بود نیاز تمامی زبان آموزان را در هر زبانی جهت هر هدفی برآورده سازد.

 خلاصه ی کلام این که علاوه بر عوامل متد آموزشی تائید شده  , دسترسی آسان از هر مکان , اساتید معتبر و همچنین تضمین قبولی در آزمون های مختلف که مورد نیاز زبان آموزان جهت انتخاب بهترین آموزشگاه زبان می باشد , آموزشگاه زبان گات قابلیت های دیگری را به شرح زیر جهت رفاه هرچه بیشتر زبان آموزان دارد که این گزینه ها توانسته آموزشگاه زبان گات را جزء بهترین آموزشگاه زبان در تهران نماید.

  

 

شروع فعالیت موسسه زبان گات

احتمالا نام مرکز زبان گات را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در تهران و شهرستان گرگان شنیده اید. گفتنی است که موسسه گات فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است و تا به امروز توانسته رضایت مندی چشم گیری را از زبان آموزان در حوزه تمامی زبان های زنده دنیا به دست آورد. لازم به ذکر است بدانید که بنیان گذار این موسسه جناب آقای احمد جعفر صالحی می باشد که با تلاش های بسیار توانسته است 6 شعبه فعال در تهران و یک شعبه در گرگان افتتاح کند.

 

شروع فعالیت موسسه زبان گات

 

مرکز زبان گات بهترین آموزشگاه زبان در تهران

مرکز زبان گات با دریافت لوح تقدیر به عنوان بهترین آموزشگاه زبان تهران مفتخر است به شما عواملی را که موجب گشته تا شایسته ی دریافت تقدیر نامه و مجوز تنها برند بهترین آموزشگاه زبان تهران را به خود اختصاص دهد اطلاع رسانی نموده تا شما را را در انتخاب تان آگاهانه تر یاری رساند.

 

  • بهره مندی از کادری وظیفه شناس و مشتری مدار جهت هدایت هرچه بهتر زبان آموزان
  •  حضور اساتیدی با تجربه و متخصص در امر تدریس
  •  برخورداری از فضای مناسب جهت پیشبرد اهداف زبان آموزان
  • استفاده از پیشرفته ترین منابع و متد آموزشی روز دنیا
  •  اعطای مدارک معتبر و مورد تائید بین المللی
  •  تعدد شعب آموزشگاه در اقصی نقاط تهران برای دسترسی کلیه ی شهروندان تهرانی
  •  برگزار کننده ی کلاس های آنلاین در سطوح مختلف تمامی زبان های رایج و خاص دنیا برای هموطنان شهرستان های ایران و یا مکان های دور و نزدیک در کشورهای مختلف جهان 
  •  محیطی مناسب و مجهز
  • تنها مجری برپایی کلاس های مختلف در کلیه ی سطوح زبان های رایج و خاص دنیا
  • برگزار کننده ی کلاس های گروهی , نیمه خصوصی , خصوصی و فشرده (vip) از مقدماتی تا پیشرفته
  •  اجرای کلاس های آنلاین گروهی و خصوصی برای تمامی زبان ها در اقصی نقاط ایران و جهان 
  • دارای گواهینامه های بین المللی و تائیدیه از سوی سازمان کیفیت آموزشی
  •  تعیین سطح و ثبت نام کلیه ی متقاضیان به صورت غیر حضوری ( آنلاین ) و حضوری ( توسط سوپروایزر مربوط به هر زبان )

  

 

گات بهترین اموزشگاه زبان

 

 

ویژگی های آموزشگاه زبان گات نسبت به موسسات دیگر

مرکز زبان گات با کسب نشان افتخار از سوی وزارت فنی و حرفه ای و حضور افتخار آفرین بازرسین متعدد سفارت های مختلف دنیا توانسته است عنوان بهترین آموزشگاه زبان تهران را نصیب خود نماید و با تجربه ی خود در سال های متمادی در امر آموزش به شما این اطمینان را می دهد که با انتخاب مرکز زبان گات شما توانسته اید بهترین آموزشگاه زبان تهران را در اختیار داشته باشید.

همچنین لازم به ذکر است که یکی از بارزترین وجوه تمایز آموزشگاه زبان گات را نسبت به سایر آموزشگاه های زبان در تهران و شهرستان های ایران را در این بخش به سمع نظر شما برسانیم و آن ویژگی چیزی نیست جز اینکه مرکز مذکور تنها مجری برگزاری دوره های به صورت کاملا" حرفه ای و تخصصی با کسب مجوز تائید شده توسط سازمان فنی و حرفه ای است که در کلیه ی کلاس های خود طی سال های متمادی توانسته است اساتیدی معتبر و باتجربه در امر تدریس حتی در سایر آموزشگاه های صاحب نام در تهران و یا شهرستان های ایران رشد و پرورش نماید تا پس از سپری نمودن دوره های در آموزشگاه زبان گات با اطمینان خاطر به حرفه ی استادی یا سوپروایزهای متخصص در این امر مشغول به کار هستند.  

 

 

سوابق مرکز زبان گات

 

دوره های آیلتس در مرکز زبان گات

مرکز زبان گات به عنوان یک مرکز تخصصی آیلتس مفتخر است که توانسته در مدت زمان ۶ ماه  زبان آموزان  را به نمره آیلتس مطلوب برساند و یکی از دلایل آن نه تنها اساتید عالی بلکه کیفیت امتحانات کاملا مطلوب و تمرین های مکرر برای آزمون آیلتس می باشد که به عنوان بهترین آموزشگاه زبان برای دوره های IELTS شناخته گردیده است.
دوره های آیلتس در مرکز زبان گات بعد از انجام تعیین سطح توسط سوپروایزر به صورت گروهی، نیمه گروهی، خصوصی، نیمه خصوصی، آنلاین و پکیج های ویدیوییی اراه می شود.

 

دوره های آیلتس در مرکز زبان گات

 

کلاس های آنلاین در مرکز زبان گات 

امروزه بسیاری از افراد علاقه به یادگیری زبان دوم دارند عده ای هم بنا به دلایل مختلفی مانند مهاجرت، تحصیل و شغل مجبور به یادگیری زبان دوم هستند، اما در این میان ممکن است افراد وقت و هزینه بالا برای یادگیری زبان نداشته باشند.
از این رو مرکز زبان گات برای رفاه حال زبان آموزان عزیز کلاس های آنلاین تمامی زبان های زند دنیا را ارائه می دهد.

  • دوره آموزش زبان آنلاین گات شامل جلسات آنلاین و آفلاین آموزش تمامی زبان ها  می باشد که باتوجه به نتیجه تعیین سطح زبان شما، در تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌شود.
  • این دوره‌ها مناسب آن دسته از افرادی است که دوست دارند سطح زبان مورد علاقه خود را ارتقا دهند.
  • کلاس آنلاین زبان انگلیسی  گات در کنار جلسات آنلاین، پکیج های غیر حضوری برای تمامی زبان ها در نظر گرفته که به‌صورت ویدیوهای آموزشی ضبط¬¬ شده در اختیار شما قرار می گیرند.

 

شماره تماس شعبه آنلاین گات

02144066395

02144034138

09125214968

 

کلاس آنلاین مرکز زبان گات

 

پکیج های ویدیویی در مرکز زبان گات

مرکز زبان گات برای رفاه حال آن دسته از زبان آموزانی که قصد یادگیری زبان دوم را دارند اما بنا به دلایلی مانند دوری مسیر، نداشتن تایم، هزینه بالا و سایر موارد نمی توانند زبان مورد علاقه خود را به صورت حضوری آموزش ببیند پکیج های ویدیویی صفر تا صد تمامی زبان های دنیا را تهیه کرده است. لذا چنانچه قصد یادگیری هر زبانی را دارید می توانید در هر مکان و در هر ساعتی  از این پکیج ها استفاده کنید. 

 

نظرات کاربران ( بازدید کننده )
  1. image نجمه ناصری می گوید:

    به طور قطع مرکز زبان گات یکی از بهترین آموزشگاه های زبان در تهران هستش بنده که به شدت راضی هستم هم خودم زبان انگلیسی می خونم هم پسرم و از همه چیز به خصوص رفتار خوب پرسنل راضی هستیم.

  1. image نجمه ناصری می گوید:

    به طور قطع مرکز زبان گات یکی از بهترین آموزشگاه های زبان در تهران هستش بنده که به شدت راضی هستم هم خودم زبان انگلیسی می خونم هم پسرم و از همه چیز به خصوص رفتار خوب پرسنل راضی هستیم.

  1. image پرستو سلامی می گوید:

    سلام برای آموزش زبان روسی دنبال آموزشگاه خوب هستم لطفا راهنماییم کنید

  1. image نغمه می گوید:

    سلام با توجه به این که زبان روسی جزو زبان های خاص هست و هر آموزشگاهی این زبان رو نداره پیشنهاد میکنم مرکز زبان گات رو انتخاب کنید 6 تا شعبه فعال هر توو تهران داره

  1. image پرستو سلامی می گوید:

    ممنون از راهنماییت دوست عزیز

  1. image بابائی می گوید:

    سلام در مرکز زبان گات پرداخت اقساطی هم دارید؟ مثلا توو دو قسط واریز بشه پول کلاس؟

  1. image شراره رضایی می گوید:

    الحق که موسسه گات یکی از بهترین آموزشگاه زبان در تهران هست هر زبانی که بخواید می تونید آموزش ببینید من به خاطر شغلی که دارم زبان آلمانی رو در گات خوندم و بسیار راضی بودم. الان هم قصد دارم مدرک آیلتس رو درموسسه گات بگیرم

  1. image نریمان می گوید:

    خانوم رضایی میشه بگید زبان آلمانی در گات چند دوره هست ؟ و چقدر طول کشید که مسلط بشید؟

  1. image نازنین یکتامنش می گوید:

    من محیط آموزشگاه و برخورد اساتید خیلی برام مهمه و به خاطر این موضوع چندین آموزشگاه عوض کردم ولی موسسه گات اساتید بسیار خوش اخلاق و با تجربه ای داره و من با علاقه ی بسیار به کلاس ها میرم

  1. image حسن آبادی می گوید:

    سلام من محل کارم بلوار کشاورز هست. توو کدوم یک از شعبه های گات میتونم ثبت نام کنم؟ مسیر برام خیلی مهمه میخوام که نزدیک باشه

  1. image پشتیبانی گات می گوید:

    سلام و درود دوست عزیز شما میتوانید مرکز زبان گات شعبه ولیعصر رو انتخاب کنید که ابتدای بلوار کشاورز هست برای مشاوره و سایر سوالات می توانید با مشاوران شعبه ولیعصر در ارتباط باشید 88890182

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید قسمت های ضروری علامت گذاری * شده اند

پشتیبانی در واتساپ