بهترین آموزشگاه زبان در محدوده ی خیابان پونک

  • خانه
  • بهترین آموزشگاه زبان در محدوده ی خیابان پونک

 فواید یادگیری زبان انگلیسی و زبان های نادر

تلفنآدرس
02146013099پونک، همیلا نرسیده به همیلاسنتر نبش کوچه میلاد کوثر
02146013615
09981234592

در باور افراد یادگیری زبان انگلیسی و یا دیگر زبان ها به عنوان زبان دوم راحتی در سفر ویا حتی جهت اقامت دائم افراد در کشورهای دیگر را به همراه دارد , اما لازم است بدانید که آموزش زبان دوم برای همگان چیزی است فراتر از باوری که ما از آن داریم.

در واقع فراگیری زبان های خارجی و یا آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان هوش شما را تقویت کرده و موجب می شود تا بتوانید با قاطعیت بیشتری برای ارتباطات روزمره ی خود در بهترین آموزشگاه زبان گات عمل نمائید و با این اقدام حتی زبان مادری خود را هم تقویت نموده اید.

ساکنین غرب تهران میتوانند با مراجعه به صفحه آموزشگاه های زبان در غرب تهران از آموزشگاه های زبان و شرایط ثبت نام آنها کسب اطلاع کنند.
 

بهترین آموزشگاه زبان در محدوده ی خیابان پونک

 

تحقیقات متعدد نشان داده افرادی که به دو زبان یا بیشتر تسلط دارند عملکرد مغزی متفاوت تری نسبت به سایرین دارند و فرایند شناختی آنها بسیار عالی تر است.

همچنین بر اساس مطالعات به دست آمده محققان دریافته اند آموزش زبان دوم و یا بیشتر به کند کردن مراحل آلزایمر و زوال عقلی کمک کرده و همینطور سبب می شود مهارت های تصمیم گیری در افراد تقویت شود.

 

 بهترین آموزشگاه زبان در پونک

محله پونک به عنوان یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین محله های غرب تهران همواره برای سکونت مطرح بوده است،نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی به نقاط مختلف شهر در کنار آب و هوای نسبتا مطلوب غرب پایتخت این محله را به عنوان یکی از مناطق محبوب تهران برای سکونت مطرح کرده است.

 

این محله در شمال غرب و در ناحیه 3 شهر داری منطقه 5 قرار دارد، بخش بزرگ این محله در منطقه 5 و بخشی دیگر در منطقه 2 تهران قرار گرفته است. این محله از شرق به محله جنت آباد ، از غرب به دره پونک ، از شمال به حصارک و سیمون بولیوار و از جنوب به محله باغ  فیض دسترسی دارد. ضمن اینکه ساکنین پونک به بزرگراه‌ هایی مانند حکیم، همت ، اشرفی اصفهانی و نیایش به راحتی دسترسی دارند و این موضوع یکی دیگر از دلایل محبوبت محله ی پونک است.

موارد فوق منجر به افزایش جمعیت در این منطقه و غرب تهران شده است. غرب تهران یکی از مناطقی است که با توجه به جمعیت رو به افزایش خود از کمبود امکانات آموزش زبان های خارجی بویژه زبان های خاص رنج می برد. افراد مختلف در رده های سنی و سلایق گوناگون خواستار آموزش و شرکت در کلاس های زبان های مختلف هستند؛ چرا که زبان امروزه به عنوان اصلی ترین کلید برقراری ارتباطات موثر بین المللی و پیشرفت در جنبه های مختلف زندگی به حساب می آید.

 

 

یادگیری زبان

 

این مهم مدیران ارشد مرکز زبان خارجی گات را بر آن داشت تا با توجه به نیاز همشهریان عزیز منطقه پونک در تهران، دوره های مختلف زبان، از قبیل دوره های تضمینی آیلتس، دوره های مکالمه ویژه توریست ها و یا دوره های زبان تخصصی رشته های مختلف را در کنار کلاس های عمومی بهترین  آموزشگاه زبان انگلیسی در محدوده پونک به صورت آنلاین و حضوری و خصوصی و گروهی برگزار نمایند.

بهره مندی از اساتید مجرب و متد آموزشی منحصر به فرد مرکز زبان گات، منتج به کسب اعتماد اهالی محترم غرب تهران، علی الخصوص پونک، در زمینه آموزش زبان های خارجی و مشاوره های رایگان در این موضوع مهم گشته است.

با شرکت در دوره های ویژه مرکز زبان گات علاوه بر کسب امتیاز مطلوب در آزمون آیلتس، به سطح بالایی از مکالمه زبان های روز دنیا و برقراری ارتباط خواهید رسید.

نظرات کاربران ( بازدید کننده )
  • image دریا ژورک می گوید:

    سلام من توی شعبه پونک آموزشگاه زبان گات در کلاس های زبان انگلیسی شرکت کردم و بسیار راضی بودم اساتید با تجربه و خوبی دارید ممنونم. فقط اگر پکیج های ویدیویی هم داشته باشید خیلی عالی میشه مخصوصا الان که به خاطر کرونا شرایط حضوری برای یادگیری سخت هست.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید قسمت های ضروری علامت گذاری * شده اند

پشتیبانی در واتساپ