آموزشگاه زبان اسپانیایی

  • خانه
  • آموزشگاه زبان اسپانیایی

قبل از این که به دنبال یک آموزشگاه زبان اسپانیایی حرفه ای برای یادگیری زبان اسپانیایی باشید بهتر است برای خود تعیین کنید که انگیزه و یا علت شما برای یادگیری زبان اسپانیایی چیست؟ زیرا با شناسایی دلایلتان ما بسیار راحت تر می توانیم به شما مشاوره دهیم و راهنماییتان کنیم. آموزش زبان اسپانیایی در بهترین آموزشگاه زبان می تواند در پیشرفت و سرعت یادگیری شما تاثیر بسزایی بگذارد و در مدت زمان کوتاهی به راحتی بتوانید اسپانیایی صحبت کنید.

 

دلایل یادگیری زبان اسپانیایی برای شما می تواند به صورت زیر عنوان شده باشد:

- ادامه تحصیل در کشور اسپانیا

- مهاجرت به کشور اسپانیا

- علاقه به صحبت حضوری یا مجازی با افراد یا دوستان اسپانیایی زبان

- کارکردن در شرکت های اسپانیایی

- مراودات شغلی با اسپانیایی ها

- سفر توریستی به کشور اسپانیا

- مطالعه ادبیات یا فلسفه اسپانیایی و آشنایی با فرهنگ کشور اسپانیا 

 

آموزشگاه زبان اسپانیایی

 

آموزش زبان اسپانیایی در گات

به جرات می توان گفت آموزشگاه زبان گات دارای قوی ترین کادر آموزش زبان اسپانیایی  می باشد. جالب است بدانید زبان اسپانیایی با جمعیت متکلمین بیش از 500 میلیون نفر به دسته ی اولین زبان های پرطرفدار دنیا ملحق شده و زبان دوم ایالات متحده آمریکا به شمار می آید.

زبان اسپانیایی در عین حال دومین زبان ساده دنیا برای یادگیری به حساب می آید. کشور اسپانیا به دلیل دارا بودن دانشگاه هایی با رتبه های عالی جهانی می تواند جایگاه بسیار مناسبی برای ادامه تحصیل دانشجویان سراسر دنیا از جمله ایران باشد.در سال های اخیر بدلیل مراودات اقتصادی و بازرگانی فراوان بین ایران و اسپانیا احساس نیاز به آموزش زبان اسپانیایی بیش از پیش در شرکت ها و در بین مردم حس می شود.

 

آموزش زبان اسپانیایی در تهران

گات، بهترین آموزشگاه زبان با بکارگیری اساتید مجرب و حرفه ای و همچنین اساتید Native یا بومی، اقدام به برگزاری دوره های آموزش زبان اسپانیایی در سطوح مختلف به صورت کلاس های گروهی و خصوصی نموده است. 

آموزشگاه زبان گات با استفاده از متد آموزشی Nuevo Prisma که در 6سطح از مبتدی تا پیشرفته می باشد آموزش را پیش می برد.

کتاب Nuevo Prisma جدیدترین و به روز ترین متد موجود آموزش زبان اسپانیایی در سراسر دنیا می باشد که توسط موسسه Edimumen اسپانیا  طراحی شده و مطابق با چهارچوب مشترک اروپا و طبق برنامه آموزشی موسسه سروانتس مادرید (cervantes) می باشد.

همچنین برای علاقه مندان به شرکت در آزمون بین المللی سفارت اسپانیا (DELE)،آموزشگاه زبان گات دوره های خاص آمادگی در آزمون را در سطوح مختلف طراحی کرده است.

مدرک DELE یا همان دیپلم اسپانیایی مانند دیگر زبانهای اروپایی شامل 6سطح از A1 تا C2 می باشد. لازم به ذکر است که آزمون DELE در بیش از 100 کشور دنیا به طور همزمان و دوبار در سال برگزار می شود: نیمه اول خردادماه و نیمه اول آذر ماه.

 

بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی

آموزشگاه های گات در 5 شعبه در نقاط مختلف تهران در بیش از 10 زبان بین المللی دنیا آماده ی جذب دانشجو هستند، همچنین تدریس خصوصی زبان اسپانیایی نیز در موسسه زبان گات انجام می گیرد. شما علاقه مندان به یادگیری زبان اسپانیایی می توانید از کلاس های ترمیک و یا فشرده اسپانیایی استفاده کنید.

 

با شرکت در کلاس های آموزش زبان اسپانیایی مرکز زبان گات می توانید قبولی در سطح مورد نظر خودرا در آزمون DELE تضمین کنید.اطمینان همیشگی شما از افتخارات ماست. گات مفتخر است توانسته در طول یک ده فعالیت در زمینه ی آموزش زبان های مختلف بیش از 15 هزار زبان آموز در آزمون های بین المللی را در خود بپروراند.

برای ارتباط با مشاورین ما می توانید به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کنید و یا از طریق بخش تماس با ما ی سایت با مشاورین در ارتباط باشید.

نظرات کاربران ( بازدید کننده )
  1. image سپهر یزدانی می گوید:

    به نظرم زبان اسپانیایی جزو یکی از زبان های شیرین هست شاید برای یادگیری اوایل کمی سخت باشه اما بعدش لذت بخشه، من برای شغلم زبان فرانسوی را یاد گرفتم و الان کلی ازش استفاده می کنم

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید قسمت های ضروری علامت گذاری * شده اند

پشتیبانی در واتساپ